اصفهان؛

پیروزی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در نیمه اول

در چهارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر دو تیم گیتی پسند و شهرداری ساوه در سالن پیروزی مقابل هم قرار گرفتند که در پایان نیمه اول، شاگردان رضا لک با نتیجه 3 بر صفر پیروز به رختکن رفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال در سالن پیروزی اصفهان پیگیری شد که دو تیم گیتی پسند اصفهان و شهرداری ساوه مقابل هم قرار گرفتند.

در نیمه اول مهاجمان‌ گیتی پسند در دقایق ابتدایی بازی، شروعی طوفانی داشتند که با واکنش دروازه‌بان و مدافعان تیم شهرداری ساوه روبه‌رو شدند.

7 دقیقه از این بازی نفس‌گیر نگذشته بود که برونو سانتیاگو بروی غفلت مدافعان حریف دروازه شهرداری ساوه را باز کرد.

در ادامه این بازیکنان شهرداری ساوه بودند که در اواسط نیمه اول برای جبران گل خورده دست به آب و آتش زدند ولی با واکنش خوب دروازه‌بان ملی‌پوش گیتی پسند، سپهر محمدی به نتیجه دست نیافتند.

در دقایق پایانی این تیم گیتی پسند بود که توانست با گل احمد اسماعیل‌پور و مهدی جاوید دوبار دیگر دروازه شهرداری ساوه را باز کند تا با پیروزی سه بر صفر راهی رختکن شود.

تیم گیتی پسند با داشتن 7 بازیکن ملی‌پوش از گزینه‌های قهرمانی در این دوره مسابقات است و به نظر می‌رسد با نتیجه کسب کرده، کار دشواری برای قهرمانی در نیمه دوم نداشته باشد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.