معاون وزیر راه و شهرسازی در نهاوند اعلام کرد

تحویل چهار هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۴۰ بیمارستان

معاون وزیر راه و شهرسازی در نهاوند اعلام کرد چهار هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۴۰ بیمارستان تحویل می‌شود.

تحویل چهار هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی  در قالب ۴۰ بیمارستانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدجعفر علیزاده بعد ازظهر امروز جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان کوثر نهاوند  گفت: دولت برنامه‌ریزی مدون و هدفمندی را در راستای ارتقای سطح سلامت و بهداشت و درمان در کشور در حال اجرا دارد که ماهم در این زمینه در حال تلاش هستیم    معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ارائه پیشنهاد در برنامه ششم توسعه و تأکید بر تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار، گفت: سال ۹۴ ازنظر اعتباری به دلیل کاهش شدید قیمت نفت و مسائل ناشی از تحریم‌ها سال بسیار دشواری بود.
 
علیزاده افزود: هم‌اکنون ۱۰۰ بیمارستان با بیش از ۲۰ هزار تختخواب در کشور در حال احداث است که تا پایان سال ۴۰ بیمارستان  جدید به آنها افزوده می شود.

وی گفت: بیمارستان174 تختخوابی نهاوند در حال حاضر پیشرفت فیزیکی  خوبی دارد و  این پروژه  از نظر استاندارد های روز دنیا یک بیمارستان عمومی با بخش‌های تخصصی داخلی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان می باشد. 

 علیزاده افزود: اعتبار مصوب برای تکمیل این بیمارستان در سال گذشته نزدیک به 9میلیارد تومان بود که حدود ۵ میلیارد تومان از آن تخصیص یافت و در سال جاری نیز پیش بینی می شود ۷ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص پیدا کند.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.