صداقت نداشتن از عوامل ورشکستی و نبود رونق در کسب و کار

امام جمعه خرم آباد گفت: یکی از عوامل ورشکستی و نبود رونق در کسب و کار جامعه امروز ، درستکار نبودن و نداشتن صداقت از سوی برخی تولیدکنندگان کالا و خدمات است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی افزود: اقتصاد مقاومتی با حرف و سخنرانی برخی مسوولین ایجاد نمی شود بلکه باید ابتدا اقدام و عمل کنند و سپس برای ارائه گزارش عملکرد خود به مردم، سخنرانی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در خطبه های نماز جمعه امروز خرم آباد گفت: شیطنت واخلال برخی بازیگران مثل آمریکا ، عربستان و ترکیه در آزاد سازی موصل از دست تروریست های داعش توسط حشد الشعبی یا همان بسیج مردم و دولت عراق کاملا مشهود است.

وی گفت: آمریکا با داعش مبارزه نمی کند بلکه آن را مدیریت می کند تا اهرم فشاری در دست داشته باشد تا بر دولت های منطقه فشار وارد کند که این نشان از اوج خباثت این دولت و منشا ناآرامی و اشغال بودن آنان است.

میرعمادی گفت: اگر دولت آمریکا و همپیمانانش در مسائل داخلی عراق دخالت نکنند مردم و دولت این کشور توان دفاع و آزاد سازی سرزمینشان از اشغال تروریست ها را دارند؛ همانطور که جمهوری اسلامی ایران نیز هیچ دخالتی در آزاد سازی موصل از دست اشغالگران ندارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.