فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت‌: طرح مبارزه با کيف قاپی در خرم‌آباد اجرا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ "حسین نجفی"فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت‌ گفت: طرح مبارزه با كیف قاپی به طور همزمان در چند مرحله در سطح خرم‌آباد با تلاش ماموران انتظامی این فرماندهی تان اجرا  شد.

وی افزود : در اجرای این طرح 36 دستگاه موتورسیكلت فاقد مدارك و مزاحم و پنج دستگاه خودرو توقیف و روانه پاركینگ شد.
 
سر هنگ نجفی با اشاره به این که در اجرای این طرح تعدادی معتاد نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند، افزود : یکی از برنامه‌هایی که ما در سال جاری به صورت جدی و با تلاش زیاد پیگیری می‌کنیم، مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و دستگیری معتادان تابلو و متجاهر در سطح شهرستان است.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان این که طرح مبارزه با کیف قاپان در سطح شهرستان را به صورت مداوم انجام می‌دهیم، ادامه داد: آنچه به عنوان یک امر مهم باید شهروندان به صورت جدی پیگیری کنند، رعایت توصیه‌های پلیس و تماس با مرکز 110 است كه در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک به ویژه موتورسیکلت های پلاک مخدوش و یا بدون پلاک است که این خود می‌تواند تاثیر زیادی در این زمینه داشته باشد.

وی گفت: در هنگام تردد در معابر و حمل کیف حتی‌الامکان سعی شود از پیاده رو عبور کرده و کیف خود را سمت راست دیوار نگهداری و از خرید طلاجات و اشیاء گران‌قیمت از افراد ناشناس خودداری نمایید.


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.