بخشی از اقدامات کلان به لحاظ نداشتن اطلاعات صحیح در برنامه‌ریزی مسؤولان در دوباره‌کاری و موازی‌کاری قرار می‌گیرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرپرست فرمانداری نیشابورصبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: ضریب نفوذ اینترنتی و عدم برخورداری برخی روستاها از بین بیش از 400 روستای این شهرستان نیازمند توجه ویژه‌ای در خصوص راه‌اندازی زیرساخت‌ها و امکانات مناسب است.

سعید شیبانی ضمن تشکر از شهروندان و همکاری دستگاه‌های اجرایی در مرحله نخست اجرای طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن اظهار داشت: برابر آخرین اعلام گزارش پیشرفت ثبت‌نام اینترنتی سرشماری ٩٥ و رتبه‌بندی در مقیاس کشور تا امروز صبح، 26 درصد از خانوارهای این شهرستان در مرحله نخست این طرح ملی مشارکت داشته‌اند.
او افزود: برآورد کلی تعداد خانوارهای استان در سال جاری معادل 2 میلیون و 75 هزار خانوار است که از این میزان برآورد خانواری شهرستان نیشابور معادل 154 هزار و 502 خانوار و برآورد جمعیتی شهرستان نیز معادل 464 هزار و 760 نفر است.
سرپرست فرمانداری نیشابور همچنین از تدارک تمهیدات لازم در تأمین امنیت برای مأموران سرشماری در کارگروه امنیتی انتظامی ستاد سرشماری شهرستان خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم که این دوره آخرین دوره آمارگیری به این شکل باشد و از دوره‌های بعد روش‌های الکترونیکی و پیشرفته جایگزین شکل کنونی شود.
انتهای پیام // ر ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.