نتایج نظرسنجی سی‌ان‌ان نشان می‌دهد 52 درصد آمریکایی‌ها، کلینتون را پیروز مناظره سوم وی با ترامپ می‌دانند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس نتیجه نظرسنجی سی‌ان‌ان 52 درصد معتقدند هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، پیروز مناظره شب گذشته بوده است، در این نظر سنجی 39 درصد نیز ترامپ، نامزد جمهوریخواه را پیروز مناظره دانستند.

اظهارات غرض ورزانه ترامپ درباره زنان و مطرح شدن سیلی از اتهامات در خصوص مسائل جنسی علیه وی در واقع عدم محبوبیت او را در بین زنان افزایش داده و راه وی را برای رسیدن به پیروزی دشوارتر کرده است. 

اگرچه حامیانش هنوز به او وفادار ماندند اما نشانه چندانی از وجود حامیان جدید برای وی وجود ندارد ؛ موضوعی که واقعا به آن نیاز دارد.

از سوی دیگر کلینتون نیز با چالش های خاص خود مواجه است و با وجود آن که نتایج نظرسنجی ها از اقبال بیشتر وی خبر می دهند اما این نامزد دموکرات با دور جدیدی از مسائل درباره قابلیت اعتماد و اعتبارش مواجه است ؛ نگرانی هایی که تمرکز وی را از رقابت های انتخاباتی منحرف کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۵
تبریک به کلینتون و همه ی مردم ایران!
پیروز شدیم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۵
دیگه بچه 3 ساله هم میدونه cnn دست دموکرات ها هست و اونا میچرخوننشون ... در مورد نظر سنجی هم باید بگم که با نرم افزار های مختلف میشه رای های را جابه جا کرد . مطمئن باشید در اخر ترامپ هست که برنده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۵
در این برهه اگر آمریکا اصلا رئیس جمهوری نداشته باشه بهتره، ترامپ در حد یک رئیس جمهور نیست و از اون بدتر کلینتون از نظر روانی سالم نیست و البته هوش سیاسی قوی هم نداره، اون بسیار برای دنیا خطرناکه، اگر بشه یه جوری بدون حساسیت علیه اون تبلیغ بشه شاید بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۵
فقط میشه گفت برای مردم آمریکا متاسفم که چنین اشخصاصی زمامدار کشورشون میشن هر یک از دیگری بدتر و رو سیاه تر
Germany
امیر
۲۰:۴۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۵
مشکل ما همینه که با این وضعی که خودمون داریم تازه میشنیم برای بقیه ابراز تاسف می کنیم
آخرین اخبار