معاون توسعه منابع انسانی استاندار تهران مطرح کرد؛

از بودجه 350میلیاردی تا پرداخت یارانه 800میلیارد تومانی در استان تهران

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری تهران گفت: بودجه استان تهران 350میلیارد تومان برآورد می‌شود و این در شرایطی است که ماهیانه حدود 800میلیارد تومان یارانه به مردم این استان پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدامامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری تهران در جلسه شورای اداری ملارد که درسالن بعثت بخش صفادشت این شهرستان و با حضور جمعی از مسئولان محلی، منطقه‌ای و شهرستانی برگزار شد، با اشاره به لزوم تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان نقشه راهی جامع در راستای توسعه اقتصادی اظهار داشت: تأکید موکد مقام معظم رهبری در این خصوص موید نگاه‌ حکیمانه‌ ایشان به مسائل است و برهمه ما واجب و ضروری است تا در راستای هموارسازی مسیر اصول اهداف از پیش تعیین شده در عرصه اقتصاد مقاومتی نهایت تلاش و اهتمام خویش را به کار گیریم.

وی افزود: نقش تولید، ضراعت وصنعت در توسعه اقتصادی و تحقق سیاست‌های تعریف و طراحی شده در این حوزه بسیار نافذ، برجسته و تأثیرگذار است و باید اتخاذ تدابیر هوشمندانه شرایط برای ایفای نقش مؤثر و سازنده عناصر فعال در حوزه‌های مذکور فراهم شود.

امامی بیان کرد: کشاورزی ما از ظرفیت‌های بسیار برجسته‌ای برخوردار است و در طول 3 سال اخیر گام‌های مثبت و سازنده‌ای برای توسعه هرچه بیشتر آن برداشته شده است.

وی افزود: برنامه‌‌ریزی مدون و اصولی و زمینه‌سازی برای به کارگیری علم روز و سیستم‌های نوین آبیاری در بخش زراعت دست‌آوردهای مطلوب و شایسته‌ای را در پی خواهد داشت.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری تهران گفت: در مجموع قریب به یک میلیون و 800هزار هکتار زمین قابل کشت وجود دارد که با به کارگیری مؤثر و تکیه بر توانمندی‌های داخلی و بومی این مرز و بوم قادر خواهیم بود پیمایش مسیر پیشرفت و شکوفایی را با سرعت و شتاب هر چه بیشتری محقق کنیم.

حمایت از بخش خصوصی اصلی ضروری است در شهرستان ملارد

در ادامه این مراسم بهمن خطیبی فرماندار ملارد با اشاره به اهمیت بسیار بالا بخش خصوصی در تسریع روند بالاندگی و پویایی کشور اظهارداشت: ظرفیت‌های موجود در این عرصه بسیار برجسته است و با برنامه‌ریزی هدفمند قادر خواهیم بود علاوه بر رفع موانع حوزه اشتغال در بخش اقتصاد مقاومتی نیز به نتایج درخور و شایسته‌ای دست یابیم.

وی افزود: به واقع باید کوچک سازی دولت و پیشگیری از فربه شدن آن به عنوان هدفی جدی و اقدامی ضروری مد نظر تمامی دستگا‌ه‌ها و اورگان‌های فعال دولتی و اجرایی قرار گیرد که قطعاً با حصول این امر بخش قابل توجهی از هزینه‌کردهای دولتی مدیریت و هدفمند خواهد شد.

فرماندار ملارد در خاتمه یادآور شد: همدلی، همیاری و همگرایی موجود در میان مسئولان، مدیران و نهادهای فعال در این شهرستان کم نظیر و سازنده است و امید آن داریم با بهره‌گیری از فضای موجود پیشرفت و توسعه روز افزون در شهرستان مذکور با سهولت و سرعت فزاینده‌تری رقم بخورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار