فرهادی در برنامه رسیدگی به مشکلات محله کن:

طرح تفضیلی محله کن هرچه سریعتر تصویب شود/ تکلیف 100 هکتار باغات مردم را مشخص کنیم

فرماندار تهران گفت: هر چه سریعتر باید تکلیف این 100 هکتار باغات مردم کن در طرح تفضیلی مشخص شود.

طرح تفضیلی محله کن هرچه سریعتر تصویب شود/ تکلیف 100 هکتار باغات مردم را مشخص کنیمبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی فرهادی، فرماندار تهران در برنامه رسیدگی به مشکلات محله کن امروز(چهارشنبه) اظهار داشت: مردم کن مشکلات آب، برق، گاز، فاضلاب، مدرسه و مخابرات ندارند و تنها 2 مشکل اساسی باید در این محله به طور جدی حل شود.

وی تصریح کرد: به پیشنهاد بنده باید هرچه سریعتر تکلیف 100 هکتار باغات مشخص شود به طوریکه در ابتدا برای شروع کار 3 نماینده برای صورت جلسه روند کارها و برنامه های عملیاتی شده انتخاب شوند تا 3 ماه آینده گزارش کار را تحویل مردم دهیم.

فرهادی ادامه داد: مورد دوم بحث طرح تفضیلی است که با تصویب هر چه سریعتر آن می توانیم  با رعایت حال مردم در آن، با خواسته های منطقی یشان همراه شویم.

وی بیان کرد: امیدواریم با نشستی که امروز د خصوص بررسی مشکلات مردم کن داشته ایم، بتوانیم هرچه سریعتر به جمع بندی نهایی برسیم که تحقق این امر در گرو همکاری مسئولان اجرایی و مردم است.

* ادارات شهرستان تهران به عنوان اداره کل، ارتقا پیدا کند

فرماندار تهران با اشاره به دیگر مشکلات شهر تهران افزود: پایتخت با داشتن راه و شهرسازی نمی تواند با یک نیرو خدمات دهی کند و لازم است ادارات شهرستان تهران به عنوان اداره کل ارتقا یابد تا بتوان با وزارتخانه ها ارتباط مستقیم برقرار کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار