بخشدار مرکزی تربت جام گفت : وظیفه صیانت و مراقبت از سرمایه های ملی به عنوان بزرگترین سرمایه های اجتماعی به عهده مردم و مسئولین است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،دادویان در جلسه کمیته سوخت شهرستان با تاکید بر اتخاذ تمهیدات مناسب جهت صرفه جویی در مصرف سوخت افزود : حفظ و حراست سرمایه های ملی از وظایف ملی ماست و بایستی اقدامات عملی و اساسی در این راستا برداشته شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از قبیل تسریع در عملیات گازرسانی روستاهای سطح شهرستان و تشدید نظارت ها بر پمپ بنزین ها اظهار کرد : صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف با توجه به شرایط خاص و جایگاه استراتژیک شهرستان تربت جام و قرار گرفتن این شهرستان در مسیر ترانزیتی ، مسئولین باید توجه ویژه در فرآهم آوری تمهیدات لازم در زمینه سوخت جایگاههای سوخت شهرستان داشته باشند.

بخشدار مرکزی تربت جام گفت: مردم و مسئولین به منظور جلوگیری از عرضه سوخت خارج از شبکه با دستگاههای زیرربط همکاری داشته باشند و بخشداران شهرستان با هماهنگی دهیاران نسبت به معرفی افراد و متولیان توزیع سوخت در مناطق روستائی و عشایر اقدام نتا بحث سوخت رسانی به خوبی صورت گیرد.

وی تاکید کرد : با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برخورد با قاچاق سوخت ، عرضه و توزیع خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی در شهرستان تشدید می‌شود و در این راستا اجازه نمی‌دهیم عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب سرمایه ملی کشور را به یغما ببرند.

انتهای پیام//م.ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.