سلیمانی:اسناد حقانیت بیرانوند را به دادسرا تقدیم کردیم/از پادرمیانی تاج اطلاعی ندارم

وکیل دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: نمایندگان باشگاه نفت در راستای پاسخگویی به شکایت ما در کمیته انضباطی حاضر شدند.

سلیمانی:اسناد حقانیت بیرانوند را به دادسرا تقدیم کردیم/از پادرمیانی تاج اطلاعی ندارمبه گزارش خبرنگار ورزشی حوزه  فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان  علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس که با شکایت شرکت بهنام پیشروی کیش مالک کنونی باشگاه نفت به اتهام نشر اکاذیب مواجه شده و 2 روز قبل برای ارائه توضیحات همراه با وکیل خود، چند مربی و بازیکن فصل گذشته نفت در شعبه 2 دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شد.

بر همین اساس مصطفی سلیمانی وکیل بیرانوند صبح امروز مدارکی در جهت اثبات حق و حقوق موکل خود و طلبکاری وی از باشگاه نفت، به دادسرای فرهنگ و رسانه تقدیم کرد.

البته علی شاجانی تدارکات و وحید صباحی ماساژور فصل گذشته نفت هم امروز برای شهادت به سود بیرانوند همراه با سلیمانی در دادگاه حاضر شدند.

در همین رابطه با وکیل علی رضا بیرانوند گفت و گویی انجام دادیم که وی ضمن تاکید  بر حقانیت بیرانوند در این پرونده، تصریح کرد: صبح امروز اسناد و مدارک مربوط به صحبت های موکلم را همراه با شاهدان پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه بردم و آن ها را به قاسم زاده، بازپرس پرونده تقدیم کردم تا وی در صدور رای خود این اسناد را هم بررسی کند.

سلیمانی درباره جلسه روز گذشته نمایندگان باشگاه نفت در فدراسیون فوتبال و بحث پادرمیانی مهدی تاج رئیس فدراسیون برای حل مسالمت آمیز پرونده دروازه بان تیم ملی بیان کرد: حدود یک ماه قبل برای وصول مطالبات بیرانوند به کمیته انضباطی شکایت کردیم و باشگاه نفت موظف بود در طول یک ماه به این شکایت پاسخ دهد. بر همین اساس  روز گذشته نمایندگان نفت در فدراسیون فوتبال حاضر شدند.

وی ادامه داد: تاج فرد بزرگواری است با این وجود من در جریان پادرمیانی وی نیستم.  مدارک خود را به قاسم زاده بازپرس فهیم پرونده تحویل داده ایم. هر چند شکایت مسئولان بهنام پیشرو در راستای نشر اکاذیب مطرح شده اما باور کنید بیرانوند در راستای احقاق حق خود هیچ گونه توهینی به فردی نکرده است.  ما مطالبات حق خود را از راه قانونی پیگیری می کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار