وکیل بیرانوند :

بیرانوند تفهیم اتهام شد/ موکلم در جلسه بعدی مدارک طلب خود از نفتی ها را ارائه می کند

وکیل دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند توضیحات خود را به دادگاه ارائه کرد و قرار شد مدارک مطالبات خود از نفتی ها را در جلسه بعدی به دادسرا ارائه کند.

مصطفی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور علی رضا بیرانوند در جلسه دادرسی شکایت مالکان باشگاه نفت تهران از این دروازه بان، اظهار داشت: این جلسه بیشتر در راستای تفهیم اتهام بود. مالکان باشگاه نفت به دلیل نشر اکاذیب از موکلم شکایت کرده اند و امروز ما به همراه چند بازیکن و مربی فصل گذشته نفت در جلسه دادرسی حاضر شدیم تا دفاعیات خود را ارائه دهیم. البته قاضی محترم در بخشی از صحبت های خود عنوان کرد که بیرانوند، صحبنت های نادرستی را علیه مالکان شرکت بهنام پیشرو مطرح کرده که دروازه بان تیم ملی نسبت به این مسائل هم توضیح داد.

وی ادامه داد: از طرفی موکلم به بازپرس دادسرا گفت که از باشگاه نفت طلب دارد و براساس این مدارک موجود، اگر حرفی هم زده در راستای احقاق حقوق بوده است. البته گویا مسئولان بهنام پیشروی کیش این موارد را قبول نداشتند و زیر بار این مسئله نرفتند.

وکیل بیرانوند : موضوع دادرسی امروز تفهیم اتهام به بیرانوند بود/ موکلم در جلسه بعدی مدارک طلب خود از نفتی ها را ارائه می کند.
 
سلیمانی تصریح کرد: قرار است در جلسه بعدی ما مدارک خودمان را مبنی بر طلب بیرانوند از باشگاه نفت را به بازپرس تقدیم کنیم تا صحت ادعایمان مشخص شود. البته زمان جلسه بعدی هنوز مشخص نشده است.

وکیل دروازه بان تیم ملی درمورداعتراض نفتی ها نسبت به حرکات بیرانوند پس از پایان دیدار پرسپولیس و نفت، گفت: علی رضا در آن لحظات حرکات غیرعادی انجام نداد و تنها به خوشحالی عادی پرداخت. ضمن این که در جلسه امروز به هیچ وجه چنین بحثی مطرح نشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار