کارشناس مسئول برنامه و بودجه و کارشناس دفترفنی فرمانداری از روند تعمیر و تجهیز فضای فیزیکی مجتمع آموزش عالی سلامت پیرانشهر بازدید بعمل آوردند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ به نقل ازروابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان پیرانشهر،مام عزیزی کارشناس مسئول برنامه و بودجه فرمانداری در زمینه لزوم تسریع در انجام امورات عمرانی مربوطه گفت: اعتبارات مورد نیاز طرح در کمیته برنامه ریزی شهرستان و استان مورد تصویب قرار گرفته است و بزودی شاهد پرداخت اولین تخصیص این پروژه خواهیم بود.

مام عزیزی از مسئولین مرکز بهداشت درخواست کرد: با توجه به نزدیک شدن به آخر فصل عمرانی در شهرستان در انجام امورات عمرانی مجتمع آموزش عالی شهرستان تسریع گردد و انشالله به زودی شاهد افتتاح آن باشیم.

وی تاکید کرد: تاسیس مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرستان پیرانشهر از جمله مطالبات اصلی مسئولین و شهروندان پیرانشهری در سفر کاروان تدبیر و امید به استان و شهرستان پیرانشهر می باشد.

لازم به ذکراست مقام مشاور معاون اجرایی و جانشین رئیس ستاد کاروان تدبیر مجوز ایجاد دانشکده بهداشت و پیراپزشکی را به مهندس سعادت استاندار آذربایجانغربی ابلاغ نمودند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.