مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از برگزاری نوزدهمین جشنواره قصه گویی کانون پرورشی در آبان ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  رضا موزونی گفت: این جشنواره از دوم تا چهارم آبان ماه و به مدت سه روز برگزار خواهد شد و قصه گویان برتر استان به رقابت با هم خواهند پرداخت. «فرانک گلشن پور»، «مریم مرادی»، و «سهیلا ایوبی» داوران نوزدهمین جشنواره قصه گویی استان کرمانشاه خواهند بود.

موزونی افزود: با اعلام و ارسال فراخوان جشنواره قصه گویی به مراکز کانون استان کرمانشاه، شاهد استقبال خوبی از این جشنواره از سوی مربیان بوده‌ایم و شرکت کنندگان در بخش‌های مختلف جشنواره قصه گویی، فیلم‌های قصه گویی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

به گفته موزونی « فرزانه لطیفی»، « سارا پورجهان» و «سمیه قبادی» نیز داوری بخش قصه گویی نوجوانان این جشنواره را برعهده خواهند داشت.

دبیر جشنواره قصه گویی استان کرمانشاه در ادامه پیشینه و سابقه قصه و قصه گویی در استان کرمانشاه را دارای خاستگاهی درخشان دانست و افزود: به همین دلیل و به علت ظرفیت غنی بن مایه های فرهنگی و تاریخی در استان کرمانشاه، موضوعات و قصه های بومی و محلی فراوان و کهنی در شهرها و روستاهای مختلف این استان یافت می‌شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.