آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از صنایع هرمزگان خواست که برای تکمیل مسجد جامع بندرعباس کمک کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،امام جمعه بندرعباس در جلسه شورای اداری استان با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: صنایع استان اصفهان به مصلی اصفهان 12 میلیارد تومان کمک کرده اند اما در هرمزگان صنایع فقط صد میلیون تومان به مسجد جامع کمک کرده اند.
وی افزود: آقایان نعمت زاده و جهانگیری باید در این زمینه دستور پیگیری بدهند تا مسجد جامع بندرعباس که یکی از بزرگترین مساجد جهان اسلام است تکمیل شود.
آیت الله نعیم آبادی گفت: امروز جوانان ما کشتی ساز هستند و خریداران کشتی نیز باید سفارش های خود را به صنایع کشتی سازی داخلی بدهند.
وی گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به مفاهیم و مبانی دینی آن مانند شکرگذاری عملی، کار و تلاش و قناعت توجه کرد.
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: انتظار استان از صنایع و مسئولین وزارت خانه ها این است که سهم 50درصدی برای جوانان استان از اشتغال صنایع در نظر بگیرند.
هاشمی تختی افزود: وزارت خانه ها و صنایع باید برای حل مشکلات بهداشتی درمانی، آموزشی و ورزشی استان نیز کمک کنند.
استاندار هرمزگان نیز در این جلسه با تشریح فعالیت های استان و دستاوردهای دولت در این استان گفت: درآمدهای استان در سال گذشته بیش از 22 هزار میلیارد ریال بوده است.
جاسم جادری افزود: از ابتدای فعالیت دولت یازدهم 27 قرارداد سرمایه گذاری در استان به ارزش بیش از 15 هزار میلیارد ریال منعقد شده است.
وی گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان نیز، رفع موانع تولید، واگذاری طرح های نیمه تمام دولتی به بخش خصوصی و افزایش صادرات هدفگذاری شده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.