برای یک واحد تولیدی مرغ در فارس برای اولین بارپروانه استاندارد حلال صادر می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مرتضی رهنما مديركل استاندارد استان فارس گفت: صدور این پروانه استاندارد در صادرات محصولات تولیدی از اهمیت ویزه ای برخوردار است که پروانه استاندارد حلال با نماينده ولی فقيه در جهادكشاورزی و مديركل استانداردمنعقد و صادر می شود که تمام مسلمانان جهان استقبال خوبی از محصولات دارای پروانه استاندار حلال داشته اند.
وی با بیان اینکه شرایط برای انتخاب واحد های برتر سخت تر شده است، افزود: امسال در فارس بر اساس فراخوان اعلام شده در آذرماه 94 و داوری انجام شده در تيرماه 95، چهارواحد نفت پاسارگاد، سيمان سفيد نی ريز، صنايع پلاستيک ايران و سيمان فارس، به‌ عنوان واحد های برتر معرفی شده اند.
وی تصریح کرد: امسال از 10 واحد توليدی نمونه و 10 كارشناس مسئول كنترل كيفيت واحد های توليدی در فارس نيزتجلیل می شود،كه يكی از اين كارشناسان در قسمت كنترل كيفيت به‌ عنوان کارشناس نمونه كشوری انتخاب شده است.
وی ادامه داد: با اشاره به بند 24 سياست‌ اقتصاد مقاومتی، حركت به سمت استاندارد شدن تمام كالاها و خدمات را یک امر مهم دانست و اضافه کرد:در رويكرد جديد، اين مصرف كننده است كه توليد كننده يا ارائه دهنده خدمات را به توليد كالای با كيفيت يا عرضه خدمات استاندارد ترغیب می‌ كند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار