زمانی:بحث کسر قراردادها به جلسه بعد موکول شد

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: اختلاف بین افتخاری و مسعود معینی جدی نبود.

زمانی:بحث کسر قراردادها به جلسه بعد موکول شدحسن زمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جلسه امروز هیات مدیره استقلال اظهار داشت: در جلسه امروز تصمیم گرفتیم به همه مسایل رسیدگی کنیم تا باشگاه برای حل مشکلاتش دستش باز باشد و درباره حامی مالی که بخشی اعظیمی از بحث مان راجع به آن بود صحبت کردیم و هیت مدیره نقطه نظرات خود را ارایه کردند و خروجی بسیار خوبی برای تیم داشت.

وی درباره كسر قرارداد ها گفت :با توجه به اینكه رسیدگی به برخی مسایل دیگر از گذشته باقی مانده بود بر همین أساس در جلسه امروز نتوانستیم در خصوص كسر قرارداد ها صحبت كنیم و قرار شد رسیدگی به این موضوع در جلسه اتی صورت بگیرد.

زمانی افزود :رسیدگی به بحث مالی بیشتر حول محور جلسه امروز بود و در خصوص موارد مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختیم و باید بگویم اوضاع و أحوال مالی باشگاه ترمیم می شود.

عضو هیت مدیره درباره حق امضا پورحیدری گفت :با توجه به فرصتی كه معینی داشت قرار بر این شدامضایی كه اقای پورحیدری در چك های مالی انجام می دادند در اختیار معینی باشد تا بر این أساس كارهای باشگاه انجام شود.

وی ادامه داد :از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه مربوط به اختیاراتی است كه هیت مدیره به مدیر عامل واگذار كرده است و در این باره صحبت كردیم و برای اینكه مدیر عامل بتواند أمور جاری باشگاه را به نحو أحسن انجام دهد هیت مدیره اختیاراتی را به مدیر عامل واگذار كرد.



انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار