پُر کردن چاله چوله ها به سبک انگلیسی

سر مربیان سابق و حال حاضر استقلال این روز ها چاله چوله های موجود در استقلال را به سبک انگلیسی پُر می کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اعلام منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال مبنی بر پیشنهاد یک تیم انگلیسی در حال حاضر مربیان سابق این تیم نیز دست به کار شدند و از پیشنهادات خود صحبت می کنند .

همان طور که منصوریان در صحبت هایش مطرح کرد یک تیم انگلیسی به وی پیشنهاد داده و حتی نمایندگان این باشگاه نه ماه در ایران با او مذاکره کرده اند اما سرانجام سرمربی آبی ها ،استقلال را انتخاب کرده است.

با این تفاسیر به نظر می رسد این پیشنهادات در استقلال همه گیر شده و همه در این برهه زمانی دوست دارند بگویند از یک تینم انگلیسی پیشنهاد دارند اما بهتر است بدانیم که طبق برخی کارشناسان عملکرد منصوریان و مظلومی در استقلال آن طور که باید خوب نبوده و حالا چطور تیم های انگلیسی خواهان مربیان ما آن هم استقلالی هستند بماند .

پرویز مظلومی، سرمربی سابق استقلال در مورد پیشنهاد خود از تیم انگلیسی بیان کرده:پس از آن که از استقلال جدا شدم، شخصی به نام س.خ نزد من آمد و گفت سرمربی تیم برایتون انگلیس که در چمپیونزشیپ حضور دارد، نیاز به یک دستیار دارد و ما شما را به ایشان معرفی کردیم. با بررسی کارنامه شما و نشان دادن بازی های استقلال به او، موافقت شد تا شما به عنوان دستیار در کادر فنی برایتون مشغول به کار شوید.

مظلومی ادامه داد: پس از این صحبت ها من از ایشان خواستم اگر این پیشنهاد رسمی و خواسته خود باشگاه است، به صورت رسمی مکاتبه شود تا این پیشنهاد را مورد بررسی قرار دهم. بعد از چند روز یک ایمیل از باشگاه برایتون برای من صادر شد که لوگوی رسمی این تیم و لیگ دسته اول انگلستان را داشت. در این ایمیل آدرس، شماره تلفن و نام مدیریت باشگاه و حتی سرمربی تیم هم آمده بود. آنها در نظر داشتند با من قراردادی سه ساله ببندند و حتی رقم قرارداد را هم مشخص کرده بودند.
سرمربی سابق استقلال در ادامه تصریح کرد: در ایمیلی که برای من فرستاده بودند، در نظر داشتند برای سال اول ۶۰۰ هزار پوند، برای سال دوم ۹۰۰ هزار پوند و برای سال سوم یک میلیون و صد هزار پوند با من قرارداد ببندند.

مظلومی سرمربی سابق استقلال در گفته خود این مسائل را مطرح کرد اما به نظر پیشنهاد این تیم انگلیسی بد هم نبوده پس چرا این مری قبول نکرده برود و اصلا چرا همان زمان این موضوع مطرح نشد!!

این مساله جای سوال دارد چرا درست زمانی که منصوریان و مظلومی در خطر جدایی از استقلال قرار گرفتند برایشان این نوع پیشنهادات می رسد؟واقعا چنین مربیانی در نظر دارند چه چیزی را به مدیران باشگاه بفهمانند .اینکه مربی توانمندی هستند!

اولیایی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تهران با انتقاد از علیرضا منصوریان که مدعی شده بود از لیگ دسته اول انگلیس پیشنهاد سرمربیگری دارد اظهار کرد: من به منصوریان توصیه می کنم بر تیم خودش متمرکز باشد و حاشیه سازی را کنار بگذارد.حتی در صورت صحت ادعای وی نیز مشکلی از مشکلات استقلال حل نمی شود.عملکرد مربیان در طول فصل ملاک ارزیابی هواداران است در غیر این صورت حرف زدن از دعوتنامه های خارجی بدون کسب نتایج مناسب فایده ای نخواهد داشت.

همچنین در این میان علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد ادعای علیرضا منصوریان سرمربی این تیم مبنی بر داشتن یک پیشنهاد از یک باشگاه انگلیسی اظهار داشت: من این چیزها را شنیده‌ام اما به هر حال آرزو می‌کنم که بچه‌های ما بتوانند در کشورهای صاحب نام کار کنند. اجازه دهید از گذشته چیزی بگویم. همان زمانی که ما بازی می‌کردیم مجله کیهان ورزشی مدعی شد دو نفر از بازیکنان ما را تیم‌های ترکیه‌ای می‌خواهند اما مجله دنیای ورزش چون با کیهان ورزشی رقابت داشت با این باشگاه ترکیه‌ای مکاتبه کرد و مشخص شد که هیچ پینشهادی در این باره به بازیکنان ایران داده نشده است. شاید الان هم همینطور باشد.

به این ترتیب می توان تا حدودی این پیشنهادات را بازار گرمی دانست چرا که در گذشته این اتفاقات برای برخی پیشکسوتان رخ داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۵
خخخخخخ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۵
فقط میشه خندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۴ مهر ۱۳۹۵
جوگیرترین ادمای دنیا قطعا ایرانی ها هستن من خودم استقلالی هستم ولی میگم امثال منصوریان بی جنبه هستن که این مسائل رو بیان میکنن تیم شما از شروع فصل تا حالا فقط یک برد اورده و هوادار همه جوره حمایت کرده حالا که تا حدودی حاشیه کم شده خود شما دنبال حاشیه میروید الان این کار شما سوژه هر روزه هوادار تیم رقیب و رسانه ها شده هر روز دارن در موردش مطلب مینویسن در مورد پرویز مظلومی هم صحبت نمیکنم چون فعلا در باشگاه سمتی نداره
آخرین اخبار