این فیلم به دلیل حجم بالای فیلمبرداری و کارهای فنی به جشنواره حقیقت نمی‌رسد و شاید در جشنواره فجر در اردیبهشت نمایش داده شود.

محمد جعفری مستندساز در خصوص آخرین وضعیت «ژنرال‌های 13 ساله» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هم اکنون مشغول فیلمبرداری هستیم و با این حجم کار فکر نمی‌کنم فیلمبرداری تا اواخر پاییز هم به اتمام برسد؛ چون در آوردن ساز و کار پرداختن به زندگی 500 جوانی که شناسایی کردیم، زمان می‌برد.

وی افزود: موضوع فیلم ما با عاشورا و جبهه جنگ ارتباط دارد و موازی با صحبت‌ها و رشادت‌هایی است که در مورد نوجوان‌های به جبهه رفته بیان می‌شود.

وی درباره حضور در جشنواره حقیقت عنوان کرد: این فیلم به دلیل حجم بالای فیلمبرداری و کارهای فنی به جشنواره حقیقت نمی‌رسد و شاید در جشنواره فجر در اردیبهشت نمایش داده شود.

این کارگردان اظهار داشت: تدوین این اثر به صورت همزمان انجام خواهد شد و در ادامه به شهرهای کاشان، سیرجان، خرم آباد و ... خواهیم رفت.

گفتنی است؛ «ژنرال‌های 14 ساله» به زندگی نوجوان‌هایی می پردازد که زمان جنگ تحمیلی در جبهه حضور داشتند و الان زنده‌اند و به زندگی خود با شرایط مختلف می پردازند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار