مربی دو و میدانی کشورمان گفت: در صورت حمایت های لازم از طرف مسئولان، کیهانی می تواند دو ومیدانی را به روزهای خوب گذشته اش بازگرداند.

روح الله گلستانی جم در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حمایت مجید کیهانی از مربیان داخلی اظهار کرد: از روزی که کیهانی عهده دار ریاست فدراسیون دو و میدانی شد من را به عنوان مربی در دوهای استقامت، نیمه استقامت، صحرا نوردی و دوی ماراتن منصوب کرده است.
 
وی ادامه داد: در این چند ماهی که به عنوان سرمربی دو و میدانی منصوب شده ام هر نوع خواسته ای را از وی مبنی بر حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران داشتم ، به جز مسائل مالی که در اکثر فدراسیون ها وجود دارد، در بقیه موارد حمایت های لازم را از ورزشکاران و دوندگان کشورمان به عمل آورده است پس با توجه به عملکردش انتقادی به وی وارد نیست. در صورت حمایت های مسئولان شک نداشته باشید وی می تواند دو ومیدانی را به روزهای خوب گذشته اش باز گرداند.

مربی دوی ماراتن کشورمان تاکید کرد: من مانند دیگران نیستم که از روز اول مخالف کیهانی باشم و در همه جا و بدون دلیل از رئیس فدراسیون انتقاد کنم، و پس از مدتی و به دلیل منافع شخصی در تمام رسانه ها از وی تعریف و تمجید کنم.
 
وی در خصوص امکانات فدراسیون برای ورزشکاران در دوهای استقامت و نیمه استقامت گفت: زمانی که امکانات مناسبی در اختیار ورزشکاران کشورمان قرار نمی گیرد برهمین اساس نباید توقع داشت که نتایج درخشانی را در میادین بین المللی کسب کنیم و از طرفی باید بگویم امکانات از لحاظ نرم افزار و سخت افزار در تمام کشور به طور یکسان موجود نیست. 

وی تصریح کرد: متاسفانه در رشته دو و میدانی شرایط خوبی حکفرما نیست و تا زمانی که یک ورزشکار در کشور ناشناخته است در همه جا از مربی اش تعریف و تمجید می کند اما وقتی که شانس به وی روی می آورد و عنوان قابل توجهی در مسابقات آسیایی کسب می کند تلاش های مربی اش را نادیده گرفته و خودش را همه کاره می کند.
 
گلستانی جم افزود: هم اکنون در در تمام مدارس شهر مراغه به همراه حسن شیر قوی به دنبال کشف استعدادها و جذب آنها به رشته دو و میدانی هستیم. در این یک ماه اخیر چند هزار نفر را شناسایی کردیم و از بین آنها نزدیک 60 یا 70 نفر را کشف کردیم که به طور حتم آنها در سال های آتی می توانند برای کشورمان در رقابت های آسیایی و جهانی عناوین قابل توجهی را کسب کنند.

مربی دو و میدانی استقامت کشورمان در پایان درمورد کیفیت مسابقات بین المللی ارمنستان و عنوان سومی رستمی خاطر نشان کرد: به نظر من سطح مسابقات ضعیف بود و در صورتی که نوجوانان و جوانان کشورمان در این مسابقات شرکت کنند آنها هم می توانند برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار