کرمان؛

مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کرمان با جدیت دنبال می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره مبارزه با قاچاق کالا باید با جدیت دنبال شود گفت: استان کرمان به پشتوانه همراهی همه مجموعه های دست اندرکار، در حوزه مبارزه با قاچاق کالا به خوبی اقدام کرده است.

مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کرمان با جدیت دنبال می شودبه گزارش گروه استان ها ی باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حمید ذکاء اسدی امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا ارز استان افزود : این استان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز حرکت های مثبت و رو به جلویی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: هنر نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی شناسایی سرباندهاست و در ادامه برخورد قضایی به موقع با این افراد موجب می شود که سایر افراد به سمت این اقدام نروند.

ذکااسدی تاکید کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در مواردی که با سلامت و امنیت غذایی مردم مواجه هستیم نباید درنگ کرد اما در رابطه با موارد دیگر قاچاق باید تدبیری در پیش گرفته شود که کار با بررسی و تدبیر بیشتری انجام شود.

وی خاطر نشان کرد : منافع هنگفت حاصل از قاچاق، برخورد با سران این باندها را با مشکلات زیادی روبر می کند و به یقین سران باندهای قاچاق کالا برای فروش اجناس خود کارهای تبلیغاتی و اطلاعاتی زیادی انجام می دهند.

معاون استاندار کرمان تصریح کرد : با تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مبارزه با قاچاق کالا، چون و چرایی در این حوزه وجود ندارد و باید با تدبیر، بومی سازی شده، منصفانه و به صورت تدریجی در این راستا اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه در همه موارد باید با تدبیر و بر اساس اولویت بندی اقدام شود گفت: در ابتدا باید به دنبال سرباندهای قاچاق کالا رفت زیرا این افراد به طور برنامه ریزی شده تعداد زیادی از افراد را گرفتار می کنند.

معاون استاندار کرمان با تاکید بر اینکه استاندارد باید نقش خود را در کشور به خوبی پیدا کند گفت: مردم باید از کیفیت کالاهای دارای استاندارد اطمینان بیشتری حاصل کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار