قم؛

مشارکت 30درصدی شهروندان قمی درسرشماری نفوس ومسکن

استاندارقم گفت:میزان مشارکت مردم استان درثبت نام اینترنتی به 30درصد رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم مهدی صادقی در چهاردهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در سالن امام جواد استانداری قم برگزار شد، با اشاره به سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان قم اظهار داشت: آمار ارائه‌شده در خصوص وضعیت سلامت استان قم آمار نگران‌کننده‌ای است.
استاندار قم بابیان اینکه باید مسئولان در خصوص وضعیت بهداشت استان باید یک تجدیدنظر صورت گیرد، افزود: موضوع سلامت و حفظ آن موضوع مهمی است که باید درزمینهٔ پیشگیری به آن توجه شود.
وی با توجه به ضریب نفوذ ۷۴ درصدی اینترنت استان قم گفت:انتظار می‌رود که میزان مشارکت مردم به ۴۵ درصد برسدولی در حال حاضر میزان مشارکت مردم در ثبت‌نام اینترنتی حدودا ۳۰ درصد رسیده است.

آقای صادقی بیان کرد: بخش‌نامه‌ها و ابلاغیه‌هایی که وجود دارد امکان و مجوزهای خوبی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی است به همین خاطر تسهیل واگذاری پروژه‌ها باید انجام گیرد.

استاندار قم با اشاره به اینکه آیین‌نامه اجرایی 27 که اصلاحات آن بیشتر می‌شود و اختیارات جدیدی برای مسئولان ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: استانداری نیز برای اجرای پروژه‌ها کمک می‌کند همچنین باید یک تغییر نگاه در فکر و دیدگاه در خصوص تولید داشته باشیم.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار