استاندار گفت:با تجمیع ظرفیت های پراکنده در حوزه های گوناگون هنری می توان شاهد آثار فاخر هنری در بستر آموزه های دینی در جامعه بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سید مهدی صادقی در نخستین جلسه شورای هنر استان قم تصریح کرد: با تبیین برنامه ها و ارائه سیاست های مناسب و هم چنین با مشارکت و همفکری، می توانیم برنامه های راهبردی و راهگشا برای ارتقاء هنر در استان ارایه دهیم.
وی بر ضرورت همفکری همه بخش ها و صاحبنظران در ارایه راهکارهای مناسب در جهت توسعه کمی و کیفی هنر در استان قم تاکید کرد و گفت: باید هرچه بیشتر ظرفیت های بالقوه استان در زمینه هنر را بررسی و احصاء کرده و برای رسیدن به اهداف و نتایج مطلوب، از موازی کاری و انجام فعالیت های بدون برنامه و هدف پرهیز کنیم.
استاندار قم با بیان این که در برنامه ریزی ها و توزیع اعتبارات و نیز نظارت و حمایت در بخش های مختلف باید نگاه ملی و فرابخشی و متوازن داشته باشیم، تصریح کرد: باید با حضور کارشناسان، صاحب نظران و افراد خبره در کارگروه های ذیل شورای هنر، برنامه ها و راهکارهای مفید و موثر تبیین کنیم.
وی در پایان با اشاره به ظرفیت های گسترده در حوزه های گوناگون هنری در استان قم، اظهار داشت: حضور بخش های غیردولتی در توسعه و تعمیق هنر ارزشی در استان که در حال حاضر بسیار پراکنده و نامتوازن شکل گرفته اند، بسیار با اهمیت بوده و ضرورت دارد.
نخستین جلسه شورای هنر استان قم با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، هنرمندان و افراد صاحب نظر در حوزه های گوناگون هنری در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار