از 500 مسجدو حسینیه در جنوب غرب خوزستان بازرسی بهداشتی به عمل آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ربیحاوی  مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در دهه نخست محرم از ۵۰۰ مسجد، تکیه و حسینیه در منطقه جنوب غرب خوزستان بازرسی بهداشتی به عمل آمد.

جعفر ربیحاوی ضمن تاکید بر اهمیت نظارت بهداشتی بر عملیات تهیه، طبخ و توزیع نذورات در ایام محرم افزود: طرح تشدید بازرسی های بهداشتی با همراهی نمایندگان سازمان‌‌های مرتبط در این امر از جمله دامپزشکی، صنعت و معدن، آبفا و شهرداری در بیش از۵۰۰ مسجد، تکیه و حسینیه در منطقه جنوب غرب خوزستان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در شادگان در سه شب متوالی فرماندار این شهرستان به طور شخصی با تیم‌های بازرسی همراه بود، گفت: در این عملیات پایش، ۵۰۸ تکیه و حسینیه، ۶۴۶ مورد نظارت بر توزیع موادغذایی طبخ‌ شده، ۱۷مورد نمونه‌برداری موادغذایی مشکوک، ۹۸ نمونه‌ برداری آب آشامیدنی و پیگیری ۱۳ مورد از شکایات شهروندان توسط تیم‌های بازرسی بهداشت محیط آبادان، خرمشهر و شادگان انجام شد.

مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: با توجه به استمرار فعالیت تکایا و حسینیه‌ها، ادامه عملیات جاری در دستور کار مراکز بهداشت شهرستان‌های تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار گرفت.

به گفته ربیحاوی، عزاداران حسینی می‌توانند موارد مشکوک را از طریق سامانه‌های ۱۹۰و۱۴۹۰ به طور شبانه روزی اعلام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.