مدیر کل دفتر دامپزشکی استان تهران گفت: گروه های نظارت بهداشتی و شرعی بر دام قربانی در ایام عزاداری از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ در سطح استان تهران مستقر هستند.

علی اصغر برایی نژاد مدیر کل دفتر دامپزشکی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص گروه های نظارتی بهداشتی و شرعی دامپزشکی استان تهران بیان کرد: دامپزشکی استان تهران ۵۰ اکیپ نظارتی ثابت و سیار مستقر در سطح استان تهران برای بازرسی بهداشتی و شرعی دام قربانی در ایام عزاداری در نظر گرفته است.

برایی نژاد با اشاره به اینکه پنج گروه نظارتی نیز توسط اداره کل دامپزشکی در استان تهران در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در مجموع ۵۵ اکیپ ثابت و سیار نظارت بهداشتی و شرعی بر دام به صورت رایگان در چهار روز ایام عزاداری به بازرسی بهداشتی و شرعی بر دام قربانی می پردازند.

وی افزود: ۱۵ کشتارگاه استان تهران به همراه ناظران آن که شامل دامپزشکان و ناظران شرعی است، در روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به فعالیت می پردازند.

مدیر کل دفتر دامپزشکی استان تهران گفت: اکیپ های نظارتی در ایام تعطیلات از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ بعدازظهر برای حفظ سلامت عزاداران وضعیت بهداشتی و شرعی دام های قربانی را نظارت می کنند.

برایی نژاد یاد آورشد: اداره کل دامپزشکی استان تهران در ایام عزاداری به فعالیت می پردازد و مردم می توانند دام های قربانی خود را تحت نظارت بهداشتی دامپزشکان این سازمان قرار دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار