"ملانیا ترامپ" ضمن دفاع از همسرش وی را یک مرد محترم دانست و سخنان جنجالی او را "صحبت‌های پسرانه" توصیف کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ "ملانیا ترامپ،" همسر نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، برای نخستین بار پس از انتشار سخنان جنجالی و به دور از اخلاق همسرش راجع به زنان در یک مصاحبه تلویزیونی حاضر شد.

ملانیا در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌ان مدعی شد: شوهرم "حرف های پسرانه" زده است؛ اما در آن لحظه از طرف "بیلی بوش،" مجری برنامه تلویزیونی،  تشویق به گفتن سخنان رکیک شد.

ملانیا تاکید کرد شوهرش یک جنتلمن است و زنانی که مدعی آزار جنسی از سوی او شده‌اند، دروغ می‌گویند.

همسر ترامپ در ادامه افزود: من از شنیدن سخنان دونالد در مصاحبه سال 2005 شوکه شدم زیرا تا به امروز چنین ادبیاتی را از زبان او نشنیده‌ام. شخصی که چنان سخنانی را ادا کرده را اصلا نمی‌شناسم. ممکن است او در خلوت با دوستانش اینگونه صحبت کرده باشد. 

ملانیا گفت: من دو پسربچه در خانه دارم؛ یکی پسرم و دیگری دونالد. من می‌دانم مردها در خلوت خود چگونه با یکدیگر صحبت می‌کنند و معتقدم صحبت‌های دونالد با مجری برنامه  "اکسس هالیوود" در شبکه ان بی سی از همین دست بوده است.

ملانیا به مجری شبکه سی‌ان‌ان گفت: چرا این زن‌ها درست سه هفته مانده به برگزاری انتخابات موضوع آزار از سوی دونالد ترامپ را مطرح کرده‌اند؟ آیا به این دلیل نیست که قصد تخریب شخصیتی وی را داشتند؟ من به همسرم ایمان دارم. همه این مسائل از سوی مخالفان دونالد طرح‌ریزی شده است. باتوجه به جزئیاتی که این افراد از دونالد در اختیار عموم قرار می‌دهند، آیا هرگز اقدامی برای فهمیدن گذشته و سابقه کاری زنان مدعی آزار جنسی از سوی دونالد انجام داده‌اند؟


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار