امروز مراسم گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه با حضور 500 نفر از مردم و جمعی از مسولان در تالار شهرداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛افشین کریمی فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به ظلم های حکومت طاغوت ، گفت: برای اولین بار در تاریخ حکومت ها ، در سال 57 حکومت اسلامی با رهبری امام خمینی(ره)  با تکیه بر حمایت مردمی تشکیل شد و امام(ره) نه با حرکت های مسلحانه و نا با درگیری های خشونت آمیز، " امام"  شد، بلکه امام تکیه بر مردم کرد.

وی افزود: بعد از حضرت امام(ره) بر خلاف حکومت های موروثی شاهنشاهی، مجتهدی جامع الشرایط و فردی که به گفته دشمنان انقلاب هیچ نقطه  تاریکی در زندگی ندارد جانشین امام(ره) می شود.

 فرماندار اسلام آباد خاطرنشان کرد: توجه ویژه رهبر انقلاب از سال 68 که سکان انقلاب را بدست گرفته اند تا کنون به مناطق محروم و افراد کوخ نشین و مستضعف جامعه به وضوح مشخص است و در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه همه این را لمس کردند.

وی افزود: نحوه چینش مصوبات سفر رهبری خیلی جالب است که در مناطقی که افراد از لحاظ معیشتی متوسط به پایین جامعه هستند، مسجد، کانون پرورش فکری، کلانتری، کتابخانه، ورزشگاه ، مدرسه و ... دیده شده است.

کریمی بیان داشت : در دولت تدبیر و امید برای تحقق مصوبات سفر رهبری در سال 93 تخصیص 100 درصدی برای تمام پروژه ها داده شد و این افتخاری است که در اجرای فرامین رهبری نصیب مسئولین شهرستان شده است.

وی افزود: عمده مصوبات به بهره برداری رسیده و تعدادی در حال طی کردن مراحل اجرایی هستند اما تخصیص بودجه داده شده و در آینده نزدیک مردم از ثمره سفر پر خیر و برکت استفاده خواهند نمود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.