مجید دهبیدی پور رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شریف گفت : حمایت و پشتیبانی همه جانبه از کارآفرینان جوان ایرانی و همکاری گسترده شرکت های دولتی و خصوصی امری ضروری است .

ایجاد شور کارآفرینی با حمایت شرکت های خصوصی از جوانانبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید دهبیدی پور رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شریف در هشتمین دوره جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف که عصر امروز در دانشگاه شریف برگزار شد؛ بیان کرد: هدف از برگزاری این مراسم مشاوره های درست و ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی مناسب به کارآفرینان جوان است.

وی عنوان کرد: طی کردن مسیر کارآفرینی بدون حمایت و کمک شرکت های خصوصی و دولتی امری ناممکن است . 

رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شریف با اشاره به این که همکاری گسترده تر شرکت های خصوصی و انجمن سرمایه گذاری خطرپذیر کشور با دانشگاه ها اهمیت به سزایی دارد،یادآور شد: از اثرات ملموس حضور بخش خصوصی در راستای توانمند سازی خدمات پشتیبانی در حوزه کارآفرینی ، شبکه سازی و برقراری ارتباط مؤثر با فعالان خطرپذیر کشوری است.

گفتنی است ؛ نخستین دوره این مراسم از سال 79 آغاز به کار کرد و در سال 82 مرکز رشد و فضای واقعی کسب و کار تاسیس شد سپس در سال 89 صندوق پژوهش فناوری شریف شکل گرفت و در اواخر سال 92 شتابدهنده شریف فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار