هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: از تیم لیگ برتری یونان پیشنهاد دارم اما در حال حاضر ذهنم را درگیر آن نمی کنم.

حامد شیری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیشنهاد خود از یک تیم یونانی بیان کرد: مدیربرنامه هایم شرایط پیشنهادی یک تیم لیگ برتری یونان را به من ارائه کرد. این شرایط از نظر خودم، خوب بود اما از آن جایی که با باشگاه سایپا قرارداد دارم، تصمیم گرفتم تا نیم فصل صبر کنم.

وی افزود: خودم تاکنون به صورت مستقیم با مسئولان باشگاه سایپا صحبت نکرده ام. ترجیح می دهم تا نیم فصل ذهن خود را درگیر این پیشنهاد نکنم. ضمن این که عملکرد خوب تیممان در بازی با تراکتورسازی سبب شد تا به باقی ماندن در سایپا، متمرکزتر شوم.

شیری در مورد نتایج ضعیف سایپا در لیگ شانزدهم، گفت: مقابل تراکتورسازی برخلاف بازی های قبلی، فوتبال امیدوار کننده ای ارائه کردیم و امیدوارم در بازی های آتی ضمن انجام فوتبالی زیبا، نتیجه هم بگیریم. البته فاصله تیم ها در جدول لیگ برتر به هم نزدیک است و بین تیم چهارم تا سیزدهم، فقط سه امتیاز اختلاف وجود دارد. هر چند خیلی زود است که بخواهیم در مورد نتیجه گیری کلی سایپا صحبت کنیم اما اعتقاد دارم می توانستیم تا پایان هفته هشتم، بیشتر از هشت امتیاز بگیریم.

وی درباره دیدار سایپا مقابل استقلال، تصریح کرد: استقلال تیم خوبی است که در هفته های اخیر روند پیروزی های خود را شروع کرده است. از طرفی سایپا همیشه نشان داده که مقابل تیم های بزرگ از پیش بازنده نیست. به طور حتم اگر بتوانیم نمایش خود مقابل تراکتورسازی را در برابر استقلال هم تکرار کنیم، بردن این تیم دور از دسترس نیست.

هافبک تیم فوتبال سایپا درباره شایعه تغییر در کادرفنی این تیم، بیان کرد: شاید این بحث در رسانه ها داغ باشد اما در باشگاه سایپا چنین خبری نیست. مدیریت باشگاه از کادرفنی حمایت کاملی دارد و مطمئن باشید با حضور حسین فرکی روی نیمکت تیم ما، وضعیت خیلی متفاوت می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار