فرمانده انتظامی شهرستان نيشابور گفت: زن جوان 37 ساله‌ای در خانه خود به قتل رسيد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ اكبر آقابيگي افزود: این زن جوان توسط برادر شوهر خود به بيمارستان منتقل شد، اما به علت شدت ضربات جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: با انجام تحقيقات اوليه مشخص شد كه شوهر مقتول با برادر خود تماس مشكوكي مي‌گيرد و برادرشوهر اين زن با توجه به سابقه اعتياد برادرش، احساس مي‌كند كه اتفاقي افتاده و به خانه‌ي آن‌ها مي‌رود و با بدن خون‌آلود همسرِ برادر خود مواجه مي‌شود و وی را به بيمارستان 22 بهمن اين شهرستان منتقل مي‌كند.

فرمانده انتظامي نيشابور تصریح کرد: ضربات چاقو به چند قسمت از بدن مقتول اصابت كرده بود و آلت قتاله نيز در منزل وي كشف شده است، همچنين همسر اين زن متواري شده و تحقيقات براي دستگيري وي ادامه دارد.

سرهنگ آقابيگي افزود: تحقيقات كارآگاهان با توجه به اظهارات برادر شوهر اين زن حاكي از آن بود كه مرد جوان اعتياد شديد به مواد مخدر از نوع شيشه داشته و گويا به علت توهمات ناشي از استعمال مواد مخدر صنعتي مرتکب اين جنايت شده است.

وی اظهار كرد: جستجوهاي پليس براي دستگيري شوهر اين زن كه همسر ديگري نيز دارد، به عنوان متهم قتل و همچنين كشف علت دقيق و چرايي وقوع اين جنايت هولناك ادامه دارد و جسد زن جوان با دستور مقام قضايي به پزشكي قانوني انتقال يافت.

انتهاي پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.