رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری گفت: نتایج کسب شده در مسابقات قهرمانی جهان اولین بار در تاریخ دوچرخه سواری بود و رقابت های لیگ های دوچرخه سواری از 5 آبان ماه برگزار می شود.

محمود وفایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: لیگ های دوچرخه سواری را پیگیری می کنیم و مسابقات لیگ دسته یک از 5 تا 7 آبان ماه به میزبانی گرگان انجام می شود البته با توجه به اینکه تعداد شرکت کنندگان در این رقابتها آزاد است با توجه به استانهایی که حضور می یابند باید بگویم 18 الی 20 تیم شرکت خواهند کرد.

مربی تیم های ملی دوچرخه سواری در ادامه  افزود :همچنین مرحله سوم لیگ کوهستان به میزبانی بهشهر از 5 تا 9 آبان ماه برگزار خواهد شد و 18 تیم در این رقابت ها  شرکت خواهند کرد.

وفایی در ادامه تصریح کرد:رقابتهای لیگ برتر پیست را اواسط آبان ماه انجام خواهد شد و تیم هایی که در مرحله گذشته سرکت کردند در این مرحله نیز حاضر می شوند و مسابقات قهرمان کشوری کارگران از 10 تا 12 آبان ماه برگزار می شود.

وی در خصوص نتایج رکابزنان در مسابقات قهرمانی جهان خاطر نشان کرد:نتایج رکابزنان تیم عالی بود و تا به حال فدراسیون چنین نتیجه ای کسب نکرده بود اگرچه 5 نفر از ورزشکارانمان تنوانستند ویزای حضور در رقابتها را کسب کنند و حضور یابند .

رئیس سازمان لیگ در ادامه تاکید کرد: اردوهای تیم های ملی دوچرخه سواری در رشته های استقامت،جاده و سرعت از آبان ماه آغاز خواهد شد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار