ساماندهی مرغ زنده غیربهداشتی از سطح معبر شهر زاهدان تشدید می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری زاهدان گفت: طرح ساماندهی مرغ زنده غیربهداشتی از سطح معبر شهر زاهدان به استناد مصوبات قبل و دستور استاندار و دادستان تا تکمیل طرح تشدید شود.

محمد گمرکی زاده درجلسه طرح ساماندهی مرغ زنده غیربهداشتی که با حضور مسئولان ارگان های وابسته و جمعی از مرغداران زاهدان در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: نیروی انتظامی زاهدان باید نسبت به برخورد و توقیف با خوردهای سبک و سنگین حامل جعبه های خالی و دارای مرغ زنده غیربهداشتی و فاقد مجوز دامپزشکی در جاده های منتهی به زاهدان و سطح معابر اقدام کند.

وی گفت: اداره دامپزشکی و اتحادیه مرغداران استان نیز باید نسبت به تعیین و شناسایی 10 دستگاه کامیون برای حمل مرغ زنده به صورت متحدالشکل (اتاق نرده دار) و دارای برچسب مجوز از دامپزشکی برای جابجایی و حمل مرغ از داخل و خارج استان اقدام کنند و و لیست را حداکثر تا اول آبان ماه سال جاری به فرمانداری ارسال کنند.

وی ادامه داد: طی مکاتبات انجام شده و اتمام مدت انجام شده مقرر شده است تا پایان هفته جاری، دادستان زاهدان نسبت به تعیین تکلیف کشتارگاه نسیم طیور زاهدان دستورات لازم را صادر کند.

معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری زاهدان بیان کرد: دامپزشکی زاهدان و اتحادیه مرغداران استان باید به صورتی برنامه ریزی کنند تا جوجه ریزی مرغداری های استان و شهرستان در تمام فصول سال و بر اساس نیاز استان و شهر زاهدان صورت پذیرد تا همواره عرضه برای گوشت مرغ در استان در تمام فصول سال مازاد بر تقاضا باشد.
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار