مهدی رجب زاده با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به خداحافظی محرم نوید کیا کاپیتان با تجربه تیم ذوب آن واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛"محرم نویدکیا" کاپیتان با تجربه باشگاه سپاهان که سال‌های زیادی با پیراهن این تیم به میدان رفته بود روز شنبه در دربی اصفهان با ذوب‌آهن تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت. هر چند که این خداحافظی با دخالت 2 بازیکن سپاهان به طور کامل عملی نشد اما محرم همچنان بر تصمیم خود پابرجاست و قصد دارد برای همیشه کفش‌هایش را بیاویزد.
در همین راستا "مهدی رجب زاده "کاپیتان کهنه کا باشگاه ذوب آهن اصفهان  برای خداحافظی "محرم نویدکیا " پست ویژه ای را در  صفحه اینستاگرام منتشر کرد.

رجب زاده نوشت:"به نام حضرت دوست، سلام .قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری شناسنامه، نیاز به معرفی نداره. محرم، بدان که الان کسانی هستند که به بودن تو در کنارشون نیاز دارن. 
ان شاءالله به وقتش و در یک مراسم باشکوه، اون نیتی که داری، عملی خواهد شد ولی به نظرم الان یکم زود باشه.التماس دعا، یا حق به حق امیر مطلق امیرالمؤمنین علی علیه السلام."



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار