مهدی رجب زاده درد و دل هایش را درقالب پست اینستاگرامی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی رجب زاده کاپیتان کهنه کا باشگاه ذوب آهن اصفهان با انتشار پستی درصفحه اینستا گرامش ضمن  بیان ویژگی های  افراد منفعت طلب از خدا خواست تا دست این آدم ها را از اهداف پلید و کثیفشون کوتاه کند.

رجب زاده نوشت:
"به نام حضرت دوست،سلام مهدی .دنیای شگفت انگیزیه،اینجا آدم هایی وجود دارند که در اوج سادگی و صداقت برای اعتقاد و امنیت کشور و مردمشون از خانواده و عزیزترین کسانشون و نهایتاً جونشون میگذرند تا یک ملت و حتی آدم هایی که مخالف عقیده و ایمانشون هستند در آسایش و آرامش زندگی و پیشرفت کنند و عجیب تر اینکه در همین جا هستند کسانی که به خاطر دنیا و بدست آوردن موقعیت بهتر حاضرند بر علیه دوستان، همکاران و بالادستان خود توطئه و دسیسه چینی کنند و حتی باعث میشن که بعضی خانواده‌ها از نون خوردن بیفتن. 
اینان آدم های پلید و ذات خرابی هستند که وقتی در موضع ضعف هستند هر روز جلوت دولا و راست میشن و حتی کفشاتو جلو پات جفت میکنن و روزی صد دفعه بهت زنگ میزنن و از گرفتاریهاشون میگن و ازت کمک میخوان.
اما تا به یه جایی میرسن یادشون میره که چه لطف و خوبی هایی در حقشون کردی و چقدر تو بیچارگی و مشکلات کمکشون کردی و سنگ صبورشون بودی و راه درست و موفقیت رو نشونشون دادای. 
قطعاً یه روزی تاوان این ذات خراب و نمک نشناسی رو بد جوری پس میدن و زمین میخورن،این دنیا دار مکافاته و این قاعده،قاعده روزگار.
خدایا به تو پناه میبریم و ازت میخوایم خودت دست این آدم ها رو از اهداف پلید و کثیفشون کوتاه کنی، آمین.التماس دعا، یا حق به حق امیر مطلق امیرالمؤمنین علی علیه السلام."


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار