معاون توسعه امور ورزش اداره کل استان فارس از مردم برای حضور فعال در فعالیت های فرهنگی و ورزشی هفته تربیت بدنی دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید اسلام موسوی معاون توسعه امور ورزش اداره کل استان فارس گفت: هفته تربیت بدنی و ورزش همه ساله از 26 مهر لغایت 2 آبان ماه به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربردی ورزش در زندگی فردی و اجتماعی ، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود .
وی برنامه های هفته تربیت بدنی را چنین اعلام کرد: در روز دوشنبه 26 مهر ماه که روز ورزش، سلامت همگانی و توسعه پایدار است همایش پیاده روی خانوادگی به صورت همزمان در سراسر استان، همایش دو همگانی، اجرای ورزش صبحگاهی در کلیه بوستانهای استان، اجرای مراسم پرواز بادبادکها و جشنواره و همایشز های مختلف ورزشی برگزار می شود .  
در روز سه شنبه 27 مهر ماه که روز ورزش، نشاط و پویایی در مدرسه، دانشگاه است جشنواره ورزشی دانش آموزی، مسابقات ورزشی دانش آموزی، مسابقات ورزشی دانشجویی و برنامه سه شنبه های بدون خودرو با همکاری ارگانهای دولتی برگزارمی شود.
در روز چهارشنبه 28 مهر ماه روز ورزش، قهرمانان، جانبازان و معلولین و غرور ملی دیدار هیات جانبازان و معلولین با نمایندگان مجلس، تجلیل از دانش آموزان و ورزشکاران جانباز و معلول، جشنواره ورزش جانبازان و معلولین در شیراز، دیدار با خانواده جانبازان، مسابقات رشته های مختلف جانبازان و معلولین در سراسر استان و همایش بزرگ ورزشهای رزمی، کاراته، کونگ فو و ووشو برگزارمی شود .
در روز پنج شنبه 29 مهر ماه روز ورزش، کارمندان، کارگران، نیروهای مسلح و ایثارگران همایش ورزش صبحگاهی به صورت همزمان در تمام شهرستان های استان و در پایگاه هوایی و نیروی انتظامی شیراز، مسابقات کارمندان دولت در رشته های والیبال، دارت، تیراندازی، فوتسال، تنیس روی میز، مسابقات ورزشی کارگران، تجلیل از کارمندان و ورزشکاران نمونه اداره ورزش و جوانان، پیاده روی کارمندان اداره کل و برنامه کوه روی عمومی با حضور مدیران کل و معاونین سازمانها، استانداری، فرمانداری و هیات های ورزشی و کارکنان برگزار خواهد شد.
در روز جمعه 30 مهر ماه روز ورزش، سلامت بانوان، ورزش شهروندی، محیط زیست پاک مسابقات ورزشی بانوان در رشته های مختلف ورزشی در سراسر استان، همایش دوچرخه سواری در کلیه شهرستانهای استان، پیاده روی بانوان بزرگسال، اجرای ورزش صبحگاهی در باشگاه ها و سالن های ورزشی سراسر استان و برنامه های ورزشی مخصوص کودکان با هماهنگی سازمان بهزیستی استان به اجرا در می آید.  
در روز شنبه 1 آبان ماه روز ورزش، سلامت اجتماعی و جامعه عاری از اعتیاد مسابقات محلات در رشته های مختلف ورزشی در سراسر استان، کوه روی عمومی، پیاده روی عمومی و جشنواره بومی و محلی در شهرستانهای استان برگزار می شود.  
بر اساس این گزارش، در روز یکشنبه 2 آبان ماه آخرین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش که روز ورزش، روستائیان، عشایر و اقوام نامگذاری شده است جشنواره بومی و محلی در شهرستان های استان، پیاده روی عمومی در بخش های سراسر استان و برنامه های بومی و محلی در کلیه شهرستان ها و بخش های تابعه استان به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار