استاندار مرکزی گفت : تامین اعتبار 130 طرح نیمه تمام استان مرکزی در سفر آتی هیات دولت به استان پیگیری می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ محمود زمانی قمی استاندار استان مرکزی گفت : پیگیری برای تامین اعتبار 130 طرح نیمه تمام استان که از دولت های قبل به ارث رسیده در سفر قریب الوقوع هیات دولت در دستور کار است.

 زمانی قمی افزود: 210 طرح از سال 1384 تا سال 1392 به صورت نیمه کاره رها شده که از این تعداد 80 طرح تکمیل و به بهره برداری رسیده است و بقیه نیز در سفر هیات دولت به استان تعیین تکلیف می شوند. 

  وی ادامه داد: در دولت یازدهم عملیات اجرایی 44 طرح بالای 10 میلیارد ریال در استان مرکزی آغاز شده که از این تعداد 37 طرح در حال اجرا است و هفت طرح نیز به بهره برداری رسیده است. 

استاندار مرکزی افزود: در سفر رئیس جمهوری به استان تخصیص 100 درصدی برای طرح های دارای ردیف اعتباری در کانون توجه است و برای تحقق این سیاست هفته گذشته پیگیری های لازم در سازمان برنامه و بودجه انجام شده است.   

وی افزود : یک هزار و   415 واحد صنعتی و کشاورزی و حدود 50 طرح را در حوزه گردشگری در راستای راه اندازی واحد های تولیدی، شناسایی شده که در نشست با رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک ها مطرح و پیشنهاد و سقف ریالی و ارزی برای آنها بیان می شود.  

انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۵
ساخت ترن ست برقی اراک _ تهران, ساخت قطارحومه ای اراک _ مهاجران و ساخت بزرگراه اراک _ خرم آباد, ساخت کنارگذر اراک به طول ۵۲ کیلومتر