شیراز؛

نخستین دوره آموزشی املاک و اجاره های اوقاف در فارس

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه فارس گفت: اولین دوره آموزشی املاک و اجاره های اوقاف فارس از امروز در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ الیاس رضایی معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد : در این دوره 180 نفر از کارشناسان اجاره های حقوقی معاونت بهروری اقتصادی اوقاف فارس آموزش می بینند و در زمینه دستور العمل و شیوه نامه های محاسبه اجاره املاک و رقبات وقفی و نحوه محاسبه پذیره را فرا می گیرند .  
وی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی اشراف و تسلط کارشناسان بر مجموعه قوانین و مقررات سازمانی و همچنین استفاده از تجربیات کارشناسان خبره است، که برگزاری این دوره های آموزشی می تواند کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه را در تحقق امور سازمانی و تسهیل امور ارباب رجوع یاری دهد .  
رضایی تصریح کرد: مدیران و کارشناسان ادرات اوقاف استان و همچنین کارشناسان دفتر موقوفات غیر متصرفی در قالب سه گروه از امروز تا دی ماه به صورت هفتگی برگزار، که در بهمن ماه امسال از شرکت کنندگان آزمون کتبی گرفته می شود .
معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان گفت: آشنایی با نحوه تنظیم و تمدید اسناد اجاره، آشنایی با مباحث عرصه و اعیان وقف و همچنین نحوه وصول پذیره های اوقافی از جمله سر فصل های این دوره آموزشی است و چندین کارگاه عملی در کنار این دوره ها برگزار می شود.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.