معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: سالانه 25 هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور از استان اردبیل عازم مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شفیع حسینی در نشست مطبوعاتی با جمعی از اصحاب رسانه در آستانه برگزاری یادواره شهید شاخص ورزش کشور اسماعیل اعلمی و شهدای ورزشکار استان اردبیل اظهار کرد: دشمن با تمام قوا در هشت سال جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های متعالی دینی نبرد فراگیری را آغاز کرد به طوری که شرق و غرب با تمام قدرت خود سعی کردند تا در این جنگ جمهوری اسلامی ایران را به نقطه تسلیم بکشانند.

وی گفت: نه تنها ملت ایران در این هشت سال تسلیم دشمن نشدند، بلکه امروز با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب در میدانی دیگر با دشمنان مبارزه می‌کنند تا اجازه ندهند اندیشه خبیث استکبار جهانی آرمان بلند انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار دهد.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: سالانه 25 هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور از استان اردبیل عازم مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور می‌شوند.

حسینی با بیان اینکه دشمنان در جنگ فرهنگی تمام توان خود را به کار گرفتند تا ملت ایران به ویژه جوانان آنها را در مسیر حرکت خود با یاس و ناامیدی روبه‌رو کنند، بیان کرد: تلفاتی که ما امروز به دلیل برخی بی‌بصیرتی‌ها در جنگ فرهنگی با دشمن می‌دهیم بسیار بالاتر و بیشتر با دوران دفاع مقدس است به طوری که مقام معظم رهبری نیز بارها در باب این دغدغه جدی سخن به میان آورده و ضرورت تقویت مبانی اخلاقی و دینی، اعتقادی و ارزشی را متذکر شده است.

وی با بیان اینکه باید همه در این شبیه‌خون فرهنگی و تهاجم گسترده دشمن احساس مسؤولیت کرده و سعی کنیم تا سیره و سلوک مکتب اسلام و راه شهدا را به عنوان تنها راه نجات‌بخش در پیش بگیریم، افزود: باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کارهای ارزشمند و اساسی مدنظر قرار گیرد تا بتوانیم در این سنگر نیز دشمنان را بیش از هر زمان دیگر ناامید کنیم.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عنوان کرد: سالانه 25 هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند که 14 هزار نفر از این تعداد دانش‌آموز و 2 هزار دانشجو هستند که در سنین نوجوانی و جوانی با فرهنگ ایثار و شهادت و میراث عظیم دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.