نماینده شهرکرد گفت: از وزیر نیرو درخواست داریم که از برخوردهای سلیقه‌ای در وزارت نیرو جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اردشیر نوریان نماینده شهرکرد در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز مجلس اظهار داشت: دولت باید به مصوباتی که تصویب کرده، جامه عمل بپوشاند و بیشتر به مصوبات تصویب شده توجه کند.

نماینده شهرکرد ادامه داد: به تعویق افتادن مصوباتی که در هیئت دولت و سفرهای استانی برای این استان تصویب شده می‌تواند امید مردم به دستاوردهای کاروان تدبیرو امید را تضعیف کند.

وی با اشاره به بی‌تدبیری در وزارت نیرو افزود: بی‌تدبیری در این وزارتخانه باعث شده که افراد غیرمسئول در رأس کار قرار گرفته و پروژه‌ها و مصوباتی که برای این استان درنظر گرفته شده است، به تعویق بیافتد و این موضوع موجب التهاب مردم شده است. در این بین از احساسات مذهبی و پاک مردم سو استفاده شده و این افراد اهداف دیگری را دنبال می‌کنند.

نوریان ادامه داد: از وزیر نیرو درخواست داریم که از برخوردهای سلیقه‌ای در وزارت نیرو جلوگیری کند و افرادی که موجب سوء جریان در این وزارتخانه می‌شوند را از کار برکنار کند.

نماینده شهرکرد تصمیمات اساسی در حوزه زاینده رود را دور از فشار خواستار شد و افزود: در این حوزه حق‌آبه‌های مردم به صورت قانونی مورد توجه قرار گیرد و سهم مردم را از آب‌های جاری و سطحی درنظر بگیرند ما از وزارت نیرو این انتظار را داریم که تک تک پروژه‌ها و سایر پروژه‌های آبی موجود تعیین تکلیف شود و مدیریت و بهره‌برداری از سدهای کوهرنگ و طرح‌های پیش‌رو به زودی صورت گیرد که التهاب در بین مردم به وجود نیاید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار