رئيس پليس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبي از وقوع32 فقره تصادف طی هفته گذشته در معابر درون شهری استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛سرهنگ علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:هفته گذشته دراثر تصادفات دو نفر فوت و 43 نفر مجروح شدند که بیشترین آمار مجروحان مربوط به رانندگان خودروها با 21درصد بوده است .32 فقره تصادفات درون شهری در هفته ای که گذشت

وي علت 28 درصد از مجموع تصادفات را عدم رعایت حق تقدم، 22 درصد عدم توجه به جلو ، تجاوز از سرعت مقرره 6درصد ،عبوراز چراغ قرمز و تغییر مسیر ناگهانی هر کدام 3درصد و38درصد را نیز سایر علل دانست و بیشترین ساعت وقوع تصادفات را بین ساعت 18الی 20اعلام کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همچنین از ثبت 2هزار و 849 فقره انواع تخلف رانندگی توسط مأموران پليس راهنمایی و رانندگی استان در یک هفته گذشته خبرداد که از این تعداد 272 تخلف،حادثه ساز بوده است.

وی افزود :در این مدت تعداد 122 دستگاه موتورسیکلت و 10 دستگاه خودرو نیز که دارای تخلفات راهنمایی و رانندگی بوده اند توقیف شده است که از این تعداد 39 راننده به علت نداشتن گواهی نامه وسیله نقلیه آنها توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه اعزام شده اند.

سرهنگ رضایی در خاتمه از کنترل تخلفات سرویس های مدارس بصورت ویژه و مستمر در سطح استان خبرداد و گفت:با تخلفات احتمالی بدون اغماض برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار