رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بر نقش مهم ارتباط اولیاء و مربیان در تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛روح اله اعظمی گفت: ارتباط بیشتر بین این دو، آموزش و پرورش را سریع‌تر به اهداف خود خواهد رساند.حضور پررنگ والدین در مدارس فرزندانشان می تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف تحصیلی و آموزشی آموزش و پرورش داشته باشد.

اعظمی افزود: خانواده‌ها باید با حضور در انجمن‌های اولیاء و مربیان در تصمیم‌گیری‌های مدارس مشارکت داشته و از این طریق در جریان برنامه‌های مدارس فرزندانشان قرار داشته و در جریان روند تحصیلی آنها قرار گیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه از اوایل مهر ماه بیشتر  مدارس نسبت به تشکیل انجمن‌های اولیاء و مربیان اقدام کرده‌اند، گفت: مدارس استان تا پایان مهر ماه فرصت دارند نسبت به تشکیل انجمن‌های اولیاء و مربیان اقدام کنند.

اعظمی با بیان اینکه مراسم نمادین بزرگداشت هفته اولیاء و مربیان در استان کرمانشاه، فردا(25 مهر) و در هنرستان صنایع شیمیایی شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد، گفت: این مراسم با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و دادگستری استان کرمانشاه و نماینده وزارت آموزش و پرورش و جمعی از اولیای والدین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.