قم؛

نماینده ورزش قم در مسابقات جهانی کاراته

رمضانی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: امیر مهدی‌زاده نماینده ورزش قم در مسابقات جهانی کاراته حضور می‌یابد و به دنبال سومین مدال جهانی خود است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مسابقات جهانی کاراته از اوایل آبان‌ماه در اتریش برگزار می‌شود و تیم ملی کاراته کشورمان در حالی در این مسابقات حضور خواهد داشت که چهره بین المللی کاراته قم در این مسابقات روی تاتامی می‌رود.

 معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: امیر مهدی‌زاده در حالی برای سومین بار میدان جهانی را تجربه می‌کند که در هر ۲ دوره قبلی حضور خود در این مسابقات توانسته است صاحب مدال شود به طوری که وی در نخستین حضورش در مسابقات جهانی در سال ۲۰۱۲ توانست طلای جهان را کسب کند.

وی افزود: مهدی‌زاده در اردوی تیم ملی حضور دارد و طی روزهای آینده به اتریش اعلام می‌شود تا در مسابقات جهانی لینز اتریش همراه با بیش از هزار کاراته کای دیگر رقابت کند و حضور مهدی‌زاده در این مسابقات برای ورزش قم افتخار بزرگی است.

رمضانی عنوان کرد: افتخاری که این مدال آور برجسته قم را در موقعیت بالایی قرار می‌دهد مدال طلایی است که مهدی‌زاده در سال ۲۰۱۴ از بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی به دست آورد و امیدواریم وی هم در جام جهانی ۲۰۱۶ اتریش و هم در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا صاحب مدال طلا شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار