قم؛

حضور کاراته کار قمی در مسابقات کاراته قهرمانی جهان

پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته در رده سنی بزرگسالان با دعوت تنها یک کاراته‌کار از استان قم به اردوی تیم ملی به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قم؛ مسابقات سال 2016 کاراته قهرمانی جهان با حضور چهره‌های شاخص اوزان گوناگون این رشته از کشورهای مختلف به میزبانی کشور اتریش است.

یکی از تیم‌هایی که همواره در رقابت‌های جهانی حضور موفقی داشته  تیم ملی کاراته کشورمان است که در این دوره نیز در اوزان منهای 60، 67، 75، 84 کیلوگرم قصد دارد با بهترین‌های حال حاضر کاراته ایران با حریفان رقابت کند.

در نیمه دوم سال 95 رقابت‌های کاراته قهرمانی 2016 رده سنی بزرگسالان جهان به میزبانی کشور اتریش به انجام خواهد رسید ، بار دیگر امیر مهدی‌زاده سهمیه حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد.

کاراته‌کاهای قم در پیکارهای آزاد قهرمانی کاراته رده سنی بزرگسالان ایران که با هدف انتخاب بهترین‌ها به منظور دعوت به اردوی تیم ملی به مدت چهار روز در سالن ورزشی شهید کبکانیان تهران به انجام رسید.

محمد سلطانی، مسعود احمدلو، رضا طهماسبی‌فرد، محسن جعفری، محسن جعفری، مجتبی زنگنه، سعید برخوردار، مجید شاکری، ابوالفضل رضایی، ناصر نجفی، علی نجفی، اویس سیوکی، مجید خان‌عینی، سیدمحسن میرقیصری، مهدی حسین‌جانی، ابراهیم الله‌یاری، اصغر رحمتی، سالار حیدری و علی یعقوبی 19 کاراته‌کای ناکام قم در این دوره از رقابت‌های انتخابی تیم ملی محسوب می‌شوند.

 پس از پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان، کادر فنی تیم ملی اسامی پنج کاراته‌کای دعوت شده به انتخابی دوم را اعلام کرد و به غیر از نفراتی که قهرمان اوزان مختلف شدند، در وزن منهای 60 کیلوگرم میعاد یاری از استان البرز، در منهای 75 کیلوگرم میلاد غیبی از خوزستان، هادی صفیه از تهران و مهرداد پورشیب از ایلام و در وزن منهای 84 کیلوگرم مهدی خدابخشی از کرمانشاه به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار