رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: هدف از صدور رای زندان برای اشخاص اصلاح و سالم شدن مددجویان و افزایش امنیت جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام محمود محمدی در بازدید از زندان شهرستان زرند در جمع مددجویان گفت: ضرورت دارد مددجویان با تفکر و تدبرراه ومسیری را انتخاب نمایند و برنامه ای برای زندگیتان بچینید که بعد از آزادی دوباره به این مکان باز نگردید .

وی ضمن ابراز ناراحتی از حضور مددجویان در زندان، افزود: قضات زمان صدور حکم فقط رضایت خداوند را در نظر گرفته و قطعاً بدنبال اصلاح و سالم شدن مددجویان هستند و به هدف اصلاح و امنیت جامعه و در پرتو قانون رای حبس شخصی را صادر می نماید و امیدواریم که آراء صادره موجبات رضایت خداوند متعالو ائمه اطهار را فراهم کرده باشد

حجت الاسلام محمدی به مددجویان توصیه کرد: همه مددجویان خانواده هایی دارید که نیازمند حضورآنهادر محیط گرم خانواده هستند و شما بایستی در خانواده خویش هم حضور فیزیکی و هم حضور معنوی داشته باشید.

وی در ادامه خطاب به مددجویان یادآور شد: چنانچه حق الناسی به گردنتان است از هم اکنون به فکر رضایت باشید که امام حسین (ع) در شب عاشورا اجازه ندادند کسی که حق الناس به گردن دارد در لشکرشان بماند .

درادامه دیدار قضات دادگاه و دادسرای شهرستان زرند ضمن استماع مشکلات محکومین و زندانیان تحت قرار ، جهت رفع مشکلات مددجویان دستورات مقتضی را صادر کردند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: زندان ، مددجویان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار