نامزد جمهوری خواهان در اظهاراتی به اتهامات وارده علیه وی درخصوص آزار و اذیت زنان واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، دونالد ترامپ جمعه شب (بامداد شنبه به وقت تهران) در اظهاراتی به اتهامات وارد شده به وی درخصوص آزار و اذیت جنسی زنان واکنش نشان داد و خود را یک «قربانی» خواند.

نامزد جمهوری خواهان جمعه شب در یک تجمع انتخاباتی در شهر شارلوت در کارولینای شمالی ادعا کرد: «همانطور که می بینید، من قربانی یکی از بزرگترین تخریب‌های سیاسی در تاریخ آمریکا هستم.» وی افزود: «آنها سعی دارند من را تخریب کنند تا یکی از بزرگترین جنبش‌های سیاسی در تاریخ این کشور را خاموش کنند.»

دونالد ترامپ اتهامات مطرح شده علیه خود را تلاشی هماهنگ برای تخریب ستاد انتخاباتی‌ اش خواند و گفت ستاد وی مجبور است به جای تمرکز بر مسائل اقتصادی، پاسخگوی اتهامات وارده باشد. نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا در ادامه گفت: «می گویند در مورد این موضوع حرفی نزن. درخصوص اقتصاد و ایجاد شغل صحبت کن؛ اما من فکر می کنم باید در این خصوص صحبت کنم.»

ترامپ در سخنان خود اتهامات وارده علیه وی را به شدت انکار کرد و گفت: «اگر تنها 5 درصد یا 10 درصد مردم این اتهامات را باور کنند، ما پیروز انتخابات نخواهیم بود.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار