اتحادیه جهانی کشتی از برگزاری رقابت های جهانی در سال های 2018 و 2019 در ماه اکتبرمیلادی (مهر و آبان ماه) و تغییر زمان جام های جهانی به اواخر سال میلادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که رقابت های جهانی کشتی در سال های اخیر به صورت سنتی در اواخر آگوست و اوایل سپتامبر برگزار شده است، با توجه به برگزاری المپیک جوانان در سال 2018 و بازی های مشترک المنافع و پان آمریکن در سال 2019 و به منظور بهینه سازی ببیندگان و افزایش مشارکت، رقابت های جهانی کشتی در این سال ها در ماه اکتبر برگزار خواهد کرد.
 
نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی در این زمینه گفت: کشتی گیران  و طرفداران بسیاری در این سال ها درگیر این مسابقات هستند و ما باید به نیازهای شرکای خود توجه کنیم و هر گونه برنامه ریزی ما با ورزش های دیگر هماهنگ باشد.
 
همچنین براساس برنامه ریزی اتحادیه جهانی مسابقات جام جهانی در سال های 2018 و 2019 میلادی، پس از رقابت های جهانی نزدیک به پایان سال میلادی (ماه دسامبر) برگزار خواهد شد و با توجه به برگزاری رقابت های المپیک در سال 2018 میلادی رقابت های قاره ای در سال 2018 میلادی در اوایل سال انجام می شود.
 
بر اساس تقویم اتحادیه جهانی در سال 2017 مسابقات جهانی در آخر ماه اگوست و اوایل سپتامبر در پاریس پایتخت فرانسه و در سال 2018 در 22 تا 28 اکتبر در بوداپست پایتخت  مجارستان برگزار خواهد شد.
 
همچنین مسابقات جام جهانی در سال 2017 میلادی در بهمن و اسفندماه سال جاری به ترتیب در رشته های آزاد و فرنگی در تهران برگزار می شود، این رقابت ها  در سال 2018 میلادی در ماه دسامبر در رشته کشتی آزاد( 15 و 16 دسامبر)  در لاوسیتی آمریکا انجام خواهد شد و هنوز میزبان مسابقات  فرنگی که در همین ماه ( 1 و 2 دسامبر) انجام خواهد شد، مشخص نیست.
 
طبق برنامه ریزی اتحادیه جهانی کشتی در سال 2019 میلادی، مسابقات جهانی مانند سال قبل در ماه اکتبر ( 7 تا 13 اکتبر) و رقابت های جام های جهانی فرنگی( 30 نوامبر و 1 دسامبر)  و آزاد (14 و 15 دسامبر) برگزار خواهد شد.، که هنوز میزبان های این رقابت ها مشخص نشده است.
انتهای یپام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار