معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: اولین همایش علمی گردشگری سلامت در استان اصفهان را با حضور صاحب نظران و علاقه مندان برگزار کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی ادارۀ کل میراث فرهنگی استان اصفهان کمیته گردشگری سلامت استان اصفهان با حضور نمایندگان نهادهای مرتبط در دفتر معاونت گردشگری ادارۀ کل میراث فرهنگی استان برگزار شد.

محسن یار محمدیان، دربارۀ مصوبات این کمیته اظهار کرد: در این نشست مقرر گردید در سال 1395 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اصفهان، با همکاری ادارۀ کل میراث فرهنگی استان، اولین همایش علمی گردشگری سلامت در استان اصفهان را با حضور صاحب‌نظران و علاقه‌مندان برگزار کنند.

وی افزود: در این کمیته مصوب شد تا ضمن تشکیل دبیرخانه این همایش، اعضای کمیته نظرات و پیشنهاد‌های خود را جهت برگزاری بهتر این همایش اعلام نمایند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به تردد گستره گردشگران حوزۀ سلامت در اصفهان در این کمیته مصوب شد نهادهای ذی‌ربط همچون مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت شهرک سلامت اصفهان گزارش مبسوطی از تعداد گردشگران حوزۀ سلامت و همچنین آمادگی بیمارستان‌های منتخب اصفهان در راستای اجرای طرح گردشگری سلامت را در نشست بعدی برای تصمیم‌گیری در خصوص توسعه کمی و کیفی گردشگری سلامت در استان ارائه کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.