عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای برجام تا کنون حدود 5 میلیارد دلار هزینه داشته است و دولت باید پس از انجام تعهدات خود به طرف مقابل هم فشار بیاورد تا تعهداتش را به طور کامل اجرا نماید


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی دیشب در جمع عزاداران حسینی در مسجد امام حسین (ع) در مشهد با بیان اینکه لغو قرار داد برجام و بازگشت به عقب به مصلحت نیست، افزود :هرچند مجلس می تواند برجام را لغو کند اما به عنوان یک مخالف برجام می گویم لغو برجام به مصلحت نیست.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه مسئول نظارت بر برجام مشخص است و هیأت نظارتی شورای عالی امنیت ملی مراقب بدعهدی طرف مقابل است، اظهار کرد: رئیس مجلس نیز عضو این هیأت نظارت است.

او افزود : امروز دشمن ما را رها نمی کند و هر روز با بهانه هسته ای، موشک، کمک به سوریه، موضوع پولشویی و یا پاسداری از عتبات، مخالفت و دشمنی خود را با ما نشان می دهد و علت این همه دشمنی بلند کردن پرچم اسلام و اهل بیت(ع) توسط نظام جمهوری اسلامی در جهان است.

قاضی زاده هاشمی قافله کربلا و شهدای کربلا را الگویی برای دوران حاضر و اتمام حجت برای کل تاریخ دانست و گفت : در کاروان سیدالشهدا(ع) طفل شش ماهه، نوجوان 13 ساله و پیرمرد 90 ساله همراه با زنها در راه امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظلم وجود داشت و این یعنی هیچ بهانه ای برای ما وجود ندارد که در راه عمل به اهداف قیام عاشورا کوتاهی کنیم.

او افزود : در موضوع مبارزه با بی حجابی نباید همه کارها را به حکومت واگذار کرد بلکه اقدام انتظامی و قضایی مربوط به حکومت است و تذکر لسانی در مبارزه با بی حجابی وظیفه همگانی است.

انتهای پیام// ا ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.