سروری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

مراحل حقوقی پرونده «کارواش دریا» در حال بررسی است

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مراحل حقوقی پرونده کارواش دریا سعادت آباد در دادگاه در حال بررسی است.

مراحل حقوقی پرونده «کارواش دریا» در حال بررسی استپرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین وضعیت پرونده کارواش دریا، اظهار داشت: مراحل حقوقی این پرونده در دادگاه در حال طی شدن است.

وی افزود: قرار بود چند هفته گذشته حکم نهایی در خصوص پرونده کارواش دریا در سعادت آباد صادر شود، اما همچنان منتظریم، چرا که شکایت از 2طرفین صورت گرفته و قطعا دادگاه باید این موضوع را تعیین تکلیف کند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بر اساس گزارش شورا، مجموعه شهرداری منطقه 2، در اتفاقات رخ داده مقصر شناخته شده بود، تصریح کرد: برداشت ما این بود که از سوی مجموعه شهرداری منطقه تخلفاتی صورت گرفته به همین دلیل در گزارشمان این را به مراجع قضایی منتقل کردیم.

سروری گفت: بدون تردید مراجع قضایی از گزارش ما در این پرونده استفاده خواهند کرد به همین دلیل باید منتظر بمانیم تا  فرآیند دادگاه طی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار