سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بودجه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به 900میلیارد تومان افزایش یافت.

بودجه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به 900میلیارد تومان افزایش یافت
رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نود و ششمین جلسه غیر علنی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دستور رسیدگی به اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه تأمین منابع پایدار سازمان آتش‌نشانی که در تاریخ 95/06/30 تصویب شده بود، اظهار داشت: شهرداری تهران به این مصوبه اعتراض کرده بود به همین دلیل قرار شد که کمسیون برنامه‌وبودجه و همچینن کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران اطلاعات را در این زمینه تهیه کرده و اعضای شورا با این موضوع موافقت کردند که آن را برای فرمانداری تهران ارسال کنند.

وی با اشاره به بررسی لایحه مجمع عادی از سوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه که به صورت فوق‌العاده بود، افزود‌: بحث تعیین حسابرس و تمدید دوره اختیارات حسابرس در این جلسه بررسی شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: برای مجمع عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه مبلغ بودجه این شرکت به 900میلیارد تومان افزایش یافت.

تقی‌پور به بررسی یک فوریت طرح اصلاح مصوبه مجوز کاهش هزینه زیربنا و تراکم جهت تشویق مالکان به منظور تجمیع پلاک‌های همجوار اشاره کرد و گفت: این فوریت طرح رأی آورد و مقرر شد که هفته آینده در صحن شورا قرائت شود.

وی به انتخاب یک نفر از اعضای شورای  شهر جهت ساماندهی و گسترش مساجد در شهر تهران اشاره کرد و افزود: این طرح یک اصلاحیه داشت و قرار شد که به جای یک نفر 2 تن از اعضای شورای شهر (سالاری و حجت الاسلام ناصحی)، جهت معرفی این طرح تعیین شدند.

تقی پور یادآور شد: شهرداری تهران برای تأمین بخشی از هزینه‌های خدماتی که در مراسم اربعین حسینی به شهروندان تهرانی در مناطق زیارتی کربلا و نجف داده می‌شود، از سوی شورا مجوز صادر شد.  

وی افزود:‌ این طرح هفته آینده در جلسه غیرعلنی شورای شهر بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۸ مهر ۱۳۹۵
اگه بودجه شون رو 900 میلیارد دلار هم بکنن بازم با این ترافیکی که اتوبوسا توش گیر میکنن فایده ای نداره تنها راه نجات دو طبقه کردن خیابونای اصلی برای اتوبوساس تا بدون ترافیک و چراغ قرمز حرکت کنن