سایت فدراسیون جهانی فوتبال ،پس از پیروزی ارزشمند تیم ملی کشورمان مقابل کره جنوبی نوشت ، ایران با نمایشی چشم نواز در خانه به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 ، تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته موفق شد با تک گل سردار آزمون کره جنوبی را در ورزشگاه آزادی با نتیجه 1-0 شکست دهد.

سایت فیفا در گزارشی به این بازی پرداخت و نوشت: ایران با نمایشی چشم نواز در خانه مقابل کره جنوبی پیروز شد و خود را به عنوان بخت اصلی صعود به جام جهانی مطرح کرد. این سه امتیاز ایران را با یک اختلاف امتیاز (نسبت به ازبکستان) به صدر جدول گروه A رساند.

این گزارش ،پس از این مقدمه عنوان کرده است: پس از این که کارلوس کیروش آشکارا هدف خود را بردن ایران به جام جهانی برای دومین بار پیاپی اعلام کرده بود، جاه طلبی این مرد پرتغالی بسیار پررنگ و تقویت شد زیرا تیم او با تک گلی که سردار آزمون در دقیقه 25 به  ثمر رساند، کره جنوبی را  در خانه 1-0 ، شکست داد تا با توجه به پیروزی ایران  مقابل کره در دو بازی رفت و برگشت  در راه جام جهانی 2014برزیل ، کی روش رکورد صد در صد پیروزی خود را در برابر کره جنوبی،حفظ  کرده باشد. 

با این سه امتیاز، ایران جای خود را در صدر گروه A  مستحکم کرد و کره جنوبی به رتبه سوم سقوط کرد.

در ادامه این گزارش آمده است ، در واقع میزبان تا حد زیادی بر بازی که پیش بینی شده بود رقابتی برابر باشد، تسلط داشت. نکته چشمگیر این بازی این بود که آنها در طول 90 دقیقه فقط یک بار به مهاجمان توانمند مهمان اجازه شوت زنی دادند، در حالی که خود 9 شوت روانه دروازه حریف کردند. 

گل پیروزی بخش ایران زمانی به دست آمد که رامین رضاییان با سانتری بی نقص از جناح راست توپ را به سردار آزمون رساند و این بازیکن تیم خود را به پیروزی که لایق آن بود ،رساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۵
لبيك يا حسين
امام مهربونم ازت ممنونم كه به بچه يوزهاي ايراني كمك كردي و استرس را به كره ها وارد تا بچه يوزها بتونن بازي خودشون رو انجام بدن
ممنون ارباب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۵
ماشااله به این غیرت

یا امام حسین ممنونم که رو سفیدمون کردی عاشقتم یا امام حسین

فدای سر بریده ات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۵
رضاییان کلا همه توپ ها رو سانت می کرد که تقریبا همه اشتباه بودن به جز سانتر گل که اگه از من بپرسی میگم تیز هوشی سردار باعث گلزنی شد نه سانت (مثلا بی عیب و نقص!!!! ) تا جایی سانتر ها بد بود که حتی اشکان هم به صدا اومد و بهش اعتراض کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۵
حالا ایران واقعا تیم بسیار خوبی شده واقعا صد افرین به کارلوس کیروش که با جوان گرایی و تخصصش در فوتبال تحوله بزرگی در فوتبال ایران ایجاد کرد
United States of America
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۱ مهر ۱۳۹۵
پرچم بالاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۵
فقط ايران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۵
فقط ايران
آخرین اخبار